بازدید از ماشین سازی یوز تیزپا

بازدید فرماندار محترم شهرستان بهار جناب آقای دکتر فیض الهی از شرکت ماشین سازی یوز تیزپای الوند

فرماندار محترم شهرستان بهار جناب آقای دکتر مجتبی فیض الهی در بازدید از شرکت ماشین سازی یوز تیزپای الوند از نزدیک با ظرفیت‌های صنعتی و دانش فنی این مجموعه آشنا شد.

دکتر فیض الهی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه ماشین سازی یوز تیزپای الوند در زمینه اشتغال و تولید افزود: همه وظیفه داریم که از سرمایه‌گذاران تلاشگر کشور حمایت کنیم و در این راستا برای رفع موانع سد راه تولید تلاش خواهیم کرد.

دکتر فیض الهی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت، ادامه داد: ظرفیت تولیدات ماشین سازی یوز تیزپای الوند بر پایه دانش علمی استوار است و باید گره خوردن یک مجتمع صنعتی را با علم و دانش یک ارزش دانست. وی افزود: در شرایط کنونی با تمامی مشکلات و موانعی که وجود دارد ماشین سازی یوز متعصبانه به تولید و اشتغال مشغول است.

فرماندار محترم شهرستان بهار قول مساعد دادند تا برای برطرف کردن موانع تولید از جمله تامین آب و تغییر کاربری پیگیری‌هایی داشته باشند.

مهندس مختار ابراهیمی مدیرعامل ماشین سازی یوز تیزپای الوند، بهره جستن از دانش فنی روز دنیا و قرار گرفتن در مسیر صنعت دانش بنیان در کنار اتکا و اعتماد به نیروی متخصص داخلی و افزایش ایجاد اشتغال را از جمله ویژگی های بارز شرکت خواند.